نتوشه

وبلاگ با مطالب مفید اقتصادی و بازار

نتوشه

وبلاگ با مطالب مفید اقتصادی و بازار

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران

بیمه شخص ثالث ایران، فرد بیمه گذار را از هر نوع مسئولیت قانونی که به دلیل درگیری خودروی بیمه شده در تصادف ایجاد می شود، مصون می دارد. بر اساس این بیمه نامه، شرکت بیمه کننده متعهد می شود که در قبال ناتوانی، جراحت، فوت یا خسارت مالی به شخص ثالث مبلغ خسارت را بپردازد. به این ترتیب بیمه گذار در برابر مسئولیت مالی در قبال شخص ثالث حمایت می شود.

خرید اینترنتی بیمه ثالث

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران چگونه است؟

قبل از تمدید، شرایط و قیمت بیمه شخص ثالث خودروی خود را به صورت آنلاین از شرکت های برتر بیمه استعلام گرفته و مقایسه کنید. خرید یا تمدید آنلاین بیمه شخص ثالث ایران فقط چند دقیقه طول می کشد. برای این کار شما باید مشخصات وسیله نقلیه، اطلاعات تماس و مشخصات بیمه گذار را وارد کرده و طبق نیاز خود پوشش های بیمه مناسب را انتخاب کنید. طبق قانون وسایل نقلیه موتوری خرید بیمه شخص ثالث برای همه خودروها اجباری است.

مزایای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران

شرکت های بیمه کننده خودرو متعهد می شوند که خسارت وارده به خودروی بیمه شده و شخص ثالث را از مطابقت با شرایط بیمه نامه شما جبران کنند. در اینجا برخی از مزایای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران آورده شده است:

  • بیمه کننده خسارات ناشی از تصادف، فوت یا بلایای طبیعی خودرو را پرداخت می کند که در صورت بیمه نشدن باید توسط فرد پرداخت شود.
  • خسارات مالی و حقوقی ناشی از ضرر و زیان مالی و جانی به شخص ثالث را کاهش می دهد.
  • اگر تمایل داشته باشید می توانید یک الحاقیه اضافی به بیمه نامه خود اضافه کنید یا کسر کنید، در این صورت حق بیمه افزایش یا کاهش می یابد.
  • قادرید بیمه نامه خودروی خود را بصورت آنلاین استعلام گرفته و مقایسه کنید تا بیمه ای را انتخاب کنید که بیشتر انتظارات مالی شما را برآورده می کند. شما به راحتی می توانید از شرکت های مختلفی به صورت آنلاین استعلام قیمت بگیرید.

 

 

قیمت بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

 

  • Puran Nazeri
  • ۰
  • ۰

 

چگونه خودرو خود را بفروشیم؟

راه‌حل‌های بسیاری برای فروش خودرو وجود دارند؛ که هر کدام مزایای متعددی را شامل حال ما می‌کنند و بدیهی‌ست که معایبی را نیز در پی داشته باشند. وقتی به فکر فروش خودرو می‌افتیم، اولین فکری به ذهن‌مان خطور می‌کند، این است که: خب، چگونه خودرو خود را بفروشیم؟

آن را در فضای آنلاین برای فروش بگذاریم؟ یا بهتر است به دنبال دلالان فروش خودرو یا حتی الحاق اعلامیه‌ای بر روی خودرو باشیم؟ در این مقاله سعی داریم به شیوه‌های متعددی بپردازیم، که به ما نشان می‌دهد چگونه خودرو خود را بفروشیم؛ تا بیشترین سود عایدمان شود.

آگهی خودرو

1. فروش خودرو به صورت شخصی و خصوصی: در این روش، شما می‌توانید با چاپ اعلامیه‌ و چسباندن آن بر روی خودرو، کاری کنید باقی مردم متوجه شوند که شما این خودرو را برای فروش گذاشته‌اید! می‌توانید به آشنایان، فامیل و همسایگان خود بسپارید تا برای شما تبلیغ کنند، یا اگر کسی از آشنایان شما قصد خرید اتومبیلی را دارد، معامله را با وی جوش دهید. این روش بسته به شرایطی که شما در آن قرار دارید، ممکن است مدت‌ها طول بکشد و از قضا، به دلیل رودربایستی و عواملی مشابه، نتوانید خودرو را به قیمتی دلخواه بفروشید.

2. فروش خودرو به دلالان اتومبیل: دلالان اتومبیل حکم کاتالیزور را دارند. درست مانند کاتالیزور که موجب تسریع یک واکنش می‌شود؛ دلال اتومبیل نیز یا به سرعت مشتری مدنظر شما را گیر می‌آورد، یا خودرو با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش آن می‌خرد تا آن را با قیمتی بالاتر بفروشد. بسیاری از افراد که نیازی فوری به پول دارند، به این شیوه متوسل می‌شوند. چه بسا دلال اتومبیل در ازای یافتن مشتری از آن‌ها دستمزدی جداگانه هم طلب نماید. اما در هر حال این روش هم یکی از ترفندهای فروش اتومبیل است؛ که عده‌ی زیادی اتومبیل خود را به این روش به فروش می‌گذارند.

3. فروش در سایت آگهی خودرو: این روش، یکی از روش‌های بهینه و کم هزینه‌ است؛ که شما می‌توانید آگهی فروش اتومبیل خود را در سایت‌ها و مراکز مخصوص فروش خودرو منتشر نمایید. در این روش، برخلاف دو روش دیگر، آگهی فروش شما بیشتر دیده می‌شود و شما می‌توانید قیمتی معقول، متناسب با ارزش خودرو، بر روی آن بگذارید. در این روش، خصوصیات و ویژگی‌های خودروی شما سنجیده می‌شود؛ خودرو از هر لحاظ سبک سنگین می‌شود و در نهایت، بهترین قیمت بر روی آن قرار می‌گیرد. اگر به دنبال روشی کم‌خرج و در عین حال سریع برای فروش خودروی خود می‌گردید؛ این روش پیشنهاد می‌شود. چرا که هم آگهی شما توسط افراد بیشتری دیده می‌شود، و هم راحت‌تر و آسان‌تر نیز می‌باشد.

مواردی که شاید مورد علاقه شما باشد:

خرید و فروش خودرو در اصفهان

سایت خرید و فروش خودرو در اصفهان

آگهی فروش خودرو در اصفهان

نیازمندیهای خودرو در اصفهان

خدمات خودور در اصفهان

سایت آگهی خودرو در اصفهان

  • Puran Nazeri
  • ۰
  • ۰

 

خرید گل و گیاه اپارتمنی لوکس

وجود گیاهان آپارتمانی مثل گلدان شمعدانی و حسن یوسف از زمان‌های قدیم در کنج پله‌هایی که به حیاط منتهی می‌شد و پیشخوان پنجره‌ها، از گیاهان آپارتمانی مرسوم و می‌توان گفت از لوازم اصلی هر خانه‌ای به حساب می‌آمدند. اما در سال‌های اخیر با رونق گرفتن بازار خرید و فروش اینترنتی گل و انتشار عکس‌های گیاهان مختلف در فضای مجازی، مخصوصا اینستاگرام، تقاضا برای داشتن گیاهان آپارتمانی با اسامی عجیب و غریب خیلی افزایش یافت.

خرید گل گیاه آپارتمانی

نگهداری از گیاهان آپارتمانی لاچکری

مراقبت از گیاهان به نسبت بچه‌ها و حیوانات خانگی، خیلی آسان‌تر و بی‌دردسرتر است. گیاهان، به صاحبان خود فرصت می‌دهند تا با مراقبت از آن‌ها و مشاهده‌ی رشد آهسته و ثمر بخش‌شان، کمی در زندگی پر سرعت‌ خود آرام بگیرند. از همه مهم‌تر اینکه مراقبت از آن‌ها، حتی اگر از نوع گیاهان گرانقیمت و لاکچری باشند، هزینه‌ی زیادی نمی‌خواهد، گیاهان فقط به آب، نور و خاک نیاز دارند  .تماشای رشد و قد کشیدن یک گیاه کوچک و تبدیل شدن آن به یک درختچه‌ی شاداب خیلی دلگرم کننده و انرژی بخش است.

زیبایی؛ رکن اصلی قیمت‌گذاری روی گل آپارتمانی لوکس

قطعا زیبایی مهم‌ترین دلیل برای گران‌قیمت شدن گیاهان آپارتمانی است. زیبایی گیاهان هیبریدی که همانند گل‌های افسانه‌ای هستند و همینطور گیاهان ابلق که گویا از سرزمین دیگری آمده‌اند، هر انسان طبیعت دوستی را برای خرید آن‌ها، وسوسه می‌کند.

گیاهان خانگی کمیاب قیمتی

کمیاب بودن کالا، خود دلیلی محکم بر گرانی و ارزش بالای آن است. مخصوصا که اگر این کالا یک گیاه زیبا و متفاوت باشد. خیلی از گیاهان گرانقیمت فقط در یک منطقه از جهان و در تعدادی محدود موجود هستند.

در واقع فواید درمانی گیاهان، برای سلامتی روح و جسم، دلیل اصلی اشتیاق بالا برای خرید گل و گیاه است. وجود گیاهان و مراقبت از آن‌ها، بهترین روش برای حضور آرامش در زندگی عجولانه‌ی مردم این دوره زمانه است.

مطالب مفید دیگر را دنبال کنید.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید استند گلدان

اجرای مبلمان فضای سبز

محوطه سازی

طراحی آبنما

 

 

  • Puran Nazeri