نتوشه

وبلاگ با مطالب مفید اقتصادی و بازار

نتوشه

وبلاگ با مطالب مفید اقتصادی و بازار

  • ۰
  • ۰

 

خرید گل و گیاه اپارتمنی لوکس

وجود گیاهان آپارتمانی مثل گلدان شمعدانی و حسن یوسف از زمان‌های قدیم در کنج پله‌هایی که به حیاط منتهی می‌شد و پیشخوان پنجره‌ها، از گیاهان آپارتمانی مرسوم و می‌توان گفت از لوازم اصلی هر خانه‌ای به حساب می‌آمدند. اما در سال‌های اخیر با رونق گرفتن بازار خرید و فروش اینترنتی گل و انتشار عکس‌های گیاهان مختلف در فضای مجازی، مخصوصا اینستاگرام، تقاضا برای داشتن گیاهان آپارتمانی با اسامی عجیب و غریب خیلی افزایش یافت.

خرید گل گیاه آپارتمانی

نگهداری از گیاهان آپارتمانی لاچکری

مراقبت از گیاهان به نسبت بچه‌ها و حیوانات خانگی، خیلی آسان‌تر و بی‌دردسرتر است. گیاهان، به صاحبان خود فرصت می‌دهند تا با مراقبت از آن‌ها و مشاهده‌ی رشد آهسته و ثمر بخش‌شان، کمی در زندگی پر سرعت‌ خود آرام بگیرند. از همه مهم‌تر اینکه مراقبت از آن‌ها، حتی اگر از نوع گیاهان گرانقیمت و لاکچری باشند، هزینه‌ی زیادی نمی‌خواهد، گیاهان فقط به آب، نور و خاک نیاز دارند  .تماشای رشد و قد کشیدن یک گیاه کوچک و تبدیل شدن آن به یک درختچه‌ی شاداب خیلی دلگرم کننده و انرژی بخش است.

زیبایی؛ رکن اصلی قیمت‌گذاری روی گل آپارتمانی لوکس

قطعا زیبایی مهم‌ترین دلیل برای گران‌قیمت شدن گیاهان آپارتمانی است. زیبایی گیاهان هیبریدی که همانند گل‌های افسانه‌ای هستند و همینطور گیاهان ابلق که گویا از سرزمین دیگری آمده‌اند، هر انسان طبیعت دوستی را برای خرید آن‌ها، وسوسه می‌کند.

گیاهان خانگی کمیاب قیمتی

کمیاب بودن کالا، خود دلیلی محکم بر گرانی و ارزش بالای آن است. مخصوصا که اگر این کالا یک گیاه زیبا و متفاوت باشد. خیلی از گیاهان گرانقیمت فقط در یک منطقه از جهان و در تعدادی محدود موجود هستند.

در واقع فواید درمانی گیاهان، برای سلامتی روح و جسم، دلیل اصلی اشتیاق بالا برای خرید گل و گیاه است. وجود گیاهان و مراقبت از آن‌ها، بهترین روش برای حضور آرامش در زندگی عجولانه‌ی مردم این دوره زمانه است.

مطالب مفید دیگر را دنبال کنید.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید استند گلدان

اجرای مبلمان فضای سبز

محوطه سازی

طراحی آبنما

 

 

  • ۰۰/۰۹/۱۳
  • Puran Nazeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی