نتوشه

وبلاگ با مطالب مفید اقتصادی و بازار

نتوشه

وبلاگ با مطالب مفید اقتصادی و بازار

  • ۰
  • ۰

 

چگونه خودرو خود را بفروشیم؟

راه‌حل‌های بسیاری برای فروش خودرو وجود دارند؛ که هر کدام مزایای متعددی را شامل حال ما می‌کنند و بدیهی‌ست که معایبی را نیز در پی داشته باشند. وقتی به فکر فروش خودرو می‌افتیم، اولین فکری به ذهن‌مان خطور می‌کند، این است که: خب، چگونه خودرو خود را بفروشیم؟

آن را در فضای آنلاین برای فروش بگذاریم؟ یا بهتر است به دنبال دلالان فروش خودرو یا حتی الحاق اعلامیه‌ای بر روی خودرو باشیم؟ در این مقاله سعی داریم به شیوه‌های متعددی بپردازیم، که به ما نشان می‌دهد چگونه خودرو خود را بفروشیم؛ تا بیشترین سود عایدمان شود.

آگهی خودرو

1. فروش خودرو به صورت شخصی و خصوصی: در این روش، شما می‌توانید با چاپ اعلامیه‌ و چسباندن آن بر روی خودرو، کاری کنید باقی مردم متوجه شوند که شما این خودرو را برای فروش گذاشته‌اید! می‌توانید به آشنایان، فامیل و همسایگان خود بسپارید تا برای شما تبلیغ کنند، یا اگر کسی از آشنایان شما قصد خرید اتومبیلی را دارد، معامله را با وی جوش دهید. این روش بسته به شرایطی که شما در آن قرار دارید، ممکن است مدت‌ها طول بکشد و از قضا، به دلیل رودربایستی و عواملی مشابه، نتوانید خودرو را به قیمتی دلخواه بفروشید.

2. فروش خودرو به دلالان اتومبیل: دلالان اتومبیل حکم کاتالیزور را دارند. درست مانند کاتالیزور که موجب تسریع یک واکنش می‌شود؛ دلال اتومبیل نیز یا به سرعت مشتری مدنظر شما را گیر می‌آورد، یا خودرو با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش آن می‌خرد تا آن را با قیمتی بالاتر بفروشد. بسیاری از افراد که نیازی فوری به پول دارند، به این شیوه متوسل می‌شوند. چه بسا دلال اتومبیل در ازای یافتن مشتری از آن‌ها دستمزدی جداگانه هم طلب نماید. اما در هر حال این روش هم یکی از ترفندهای فروش اتومبیل است؛ که عده‌ی زیادی اتومبیل خود را به این روش به فروش می‌گذارند.

3. فروش در سایت آگهی خودرو: این روش، یکی از روش‌های بهینه و کم هزینه‌ است؛ که شما می‌توانید آگهی فروش اتومبیل خود را در سایت‌ها و مراکز مخصوص فروش خودرو منتشر نمایید. در این روش، برخلاف دو روش دیگر، آگهی فروش شما بیشتر دیده می‌شود و شما می‌توانید قیمتی معقول، متناسب با ارزش خودرو، بر روی آن بگذارید. در این روش، خصوصیات و ویژگی‌های خودروی شما سنجیده می‌شود؛ خودرو از هر لحاظ سبک سنگین می‌شود و در نهایت، بهترین قیمت بر روی آن قرار می‌گیرد. اگر به دنبال روشی کم‌خرج و در عین حال سریع برای فروش خودروی خود می‌گردید؛ این روش پیشنهاد می‌شود. چرا که هم آگهی شما توسط افراد بیشتری دیده می‌شود، و هم راحت‌تر و آسان‌تر نیز می‌باشد.

مواردی که شاید مورد علاقه شما باشد:

خرید و فروش خودرو در اصفهان

سایت خرید و فروش خودرو در اصفهان

آگهی فروش خودرو در اصفهان

نیازمندیهای خودرو در اصفهان

خدمات خودور در اصفهان

سایت آگهی خودرو در اصفهان

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • Puran Nazeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی